Uteblitt avis? Dette gjør du

Av

Flere har opplevd å ikke få avis i dag.

DEL

Det har kommet flere henvendelser enn vanlig på uteblitt papiravis blant våre lesere torsdag.

Flere har fått Sande Avis, men ikke Svelviksposten.

En gang i året gjør Sande Avis et stunt, der de sender ut avis også til de som ikke er abonnent i Svelvik.

Det er derfor meningen at denne skal komme, men det er derimot ikke meningen at det skal gå på bekostning av Svelviksposten.

Det eneste som er meldt av avvik fra avisbudets side, er at avisene ble levert noe forsinket i dag. Avisene skal normalt ligge klare i postkassa før klokka 06.00, men i dag var det flere som ikke fikk avis før klokka 08.00.

Er du blant dem som ikke har fått avis er det flere måter å gå fram på.

Du er for det første hjertlig velkommen innom redaksjonen for å få en avis herfra. Vi er stort sett på kontoret fra klokka 08.00 til 16.00, eventuelt 09.00 til 17.00.

Du kan også ringe kundeservice og melde i fra, slik at avisen blir ettersendt. Dette kan ta noen dager. De har telefonnummer 32 27 70 28.

Eller du kan sende en mail direkte til kundeservice (abonnement@svelviksposten.no). Der er det viktig at du skriver hva det gjelder, fullt navn og adresse.

Svelviksposten beklager dersom du er blant de som våknet til tom postkasse!

Artikkeltags